follow
A.Y.A.M !

Wooooo ~
Hari Selasa tu kan , ada anak ayam menetas dalam makmal Biology ~ XD
Well actually tu entah siapa entah yang na buat experiment uhh ,
then bila ayam uhh da menetas diorang wat dunno jer . .
Aku curi laa anak ayam uhh da tak de orang na ambil . Hee .
Haha . Woii ! Ko ingat aku nie jahat sangat kuh ?
Pembantu makmal uhh bagi kat mak aku , ambil jer laa ~
Huh ? Anak ayam uhh warna apa ?
Ungu ! Lawa kan ?
Haha . Of coz laa kuning . . .

Citt citt citt ! Bising bebenor ! Memekak jer .
Aku nak buat camne lagi ?
Aku tau bela kucing jer .
So aku usap laa kepala dia macam kepala kucing . . Dia tertidur kejop ! :DD
Kejap jer . . dalam 5 saat kot ?
Then dia bangun dia sambung melalak . Ouffff . . =__=

Petang tuu pergi rumah Farah jap , belajar Bio nan kakak dia . :DD
Then , balik jer rumah ayah aku pun baru balik dari kedai ,
dia beli lagi 4 ekor anak ayam ! Beserta nta berapa ekor lagi anak puyuh . .
Eyyyyyy anak puyuh uhh pengotor ! =___=
Lagi bersih anak ayam uhh .
Anak puyuh uhh kuat makan n kuat . . . . . . . . !
Busuk ! Yeckkk . =_=

Ouh sampai di sini jer kot aku menaip , na wat kejer len plak .
Bye ! :]

chicken Pictures, Images and Photos

CHICKEN LITTEL Pictures, Images and Photos
Woooh ! Da lama tak tengok menatang nie ! XD
Chicken On Cris >:3 Pictures, Images and Photos
Aku yang lukis ! XD . Jkjk ~ nta sape yang lukis nta ~ -__-

0 Comments:

Post a Comment



<< home ♥

Older Post | Newer Post