follow
S.M.I.L.E !

Ohho ~
Tadi kan tadi kan , aku asyik sengih sorang" cam kambing jer dalam kelas tadi .
Then cikgu tegur aku : Hah Tikah ! Yang sengih seorang" nie nape ?
Haha . Saya enyum sebab saya nak ngorat cikgu , cikgu cun la hari nie . Hoo JKJK ~ XDD
Okie actually masa rehat tadi jumpa minah cun .
CUN WOOOOR !
Jihah yang start "crush" dulu , then baru laa aku "crush" dekat dia .
Ohoho . Then nampak dia kat bawah bangunan uuhh , pergi laa dekat dia .
PERRGGGGGHH . CUN GILA DOE ~
Putih gila nak mampus . Mata bulat nak mampus . Bibir lawa nak mampus .
Oh yeah kami prevert .
Jap , mungkin lebih kepada LESBO kott . XD

Hurm . Sebenarnya da ramai da orang syak kami nie lesbo .
Diorang rasa kami nie tak normal .
Ohho , diorang yang tak normal kott sebenarnya . XD
Diorang tak pernah tengok perempuan jalan berpegang tangan , bercangkuk tangan and berpeluk sama" pompuan . --
Hei , okie laa tu daripada laki and pompuan yang wat macam uhh .
Kan kan kan ? :D

SMILE Pictures, Images and Photos
Okie tutup citer minah cun uhh , buka citer len plak .
Tadi masa nak pergi makmal Bio , Maman kata nak wat suprise untuk aku minggu depan .
Hurm , lemme guess . . DOMO-KUN ?
Dia wat dunno jer , heh betul laa uhh !
Then Midi gelak kan dia : Kata nak wat suprise , tapi yang ko bagitau kat dia skunk wat pe ?
Aku cakap kat dia : Nak DOMO versi manusia . :DD
Then dia cakap : Ada kuh ?
Me : Ohoh , ada ~
Man : Ye kuh ? Nanti saya cari .

Lalalaa ~ dia tak faham ! XD
Awak ohh awak , DOMO versi manusia uhh depan mata awak jer kott .

Man : DOMO versi manusia uhh cmne ?
Me : Alaa ~ yang comel comel uuhh ~ gemuk gemuk sikit ~
Man : Farah ? ( GEMUK . XDDD )
Me : Bukan laa ! XDD . Dia ketot" sikit ~
Man : Nanti saya try cari . .

WAHAHA ! XD
DOMO DOMO DOMO DOMO DOMO DOMO .
Hei hei , DOMO tau aku minat DOMO - KUN !
Hee .
( Maman sampai ke sudah tak faham and i never ever make him understand ! XD )


DOMO «3 Pictures, Images and Photos

Ohh . Nak tengok some thing ?



Me and Jihah ! Ohh yeah dah ramai manusia muntah" lepas tengok gambar nie sebab diorang TAK NORMAL ! Hee . :DD


P/S : Hei hei . Aku normal okie ? Yo Seob and DOMO uhh laki pe , so dont think serong merong okie ? Peace . :D

0 Comments:

Post a Comment



<< home ♥

Older Post | Newer Post