follow
12 April 2011

Ahnyong readers ~ ^_____________^
Haha i wanna say sorry cuz long time no update my blog ~ busy meyh . -_______-

Okie , pagi tadi HUJAN ! ! XD
Yeah suka suka . Pergi bertugas kat blok Sigma ( kot ) , habis basah baju . XD
Then balik kelas belajar BI . Ramai yang tak masuk lagi , cikgu wat dunno jer then start to teaching . -______-
Dia tanya kami senyap . Dia tanya kami senyap . Last last dia fed up suruh jawab seorang" . XD
( Kelas aku ada 10 orang jer kodd masa uhh . Patut nya ada 16 . XDD )
Then dia suruh kami buat essay . Then dia tanya apa entah , aku jawab laa " do a time table " tapi boleh pula dia dengar aku cakap " do a news paper " , sabar jer laa . XDD
Belajar sampai pukul 8.45 , cikgu suruh kami pergi dewan , dengar ceramah .
Pergi laa dewan , duduk paling depaaaaaaaaan sekali . Bersemangat sungguh . =_=
Then dengar laa sampai pukul 11 , then pergi kantin dan makan .
Dah makan tanya Mira dia pergi bertugas tak , then dia cakap tak aku pun tak pergi laa ~ XD

Masuk laa ke kelas dengan Najihah and Syahana .
Masa otw uhh diorang cakap aku manja . XD
Baru aku tahu . -___-

Then sampai kelas berdiri kat luar kejap , nampak Nazu , kacau dia kejap . XD
Dia pun naik laa atas ( kelas kami kat atas ) . Lepas tu masuk kelas 4 Zam kejap ,
tetiba budak" nie kecoh : " Sima Sima ! "
Tanya laa kenapa , then diorang suruh kami keluar cepat dari kelas sebab Sima ada kat bawah . XD
Gelabah aku dengan Nazu , teros SUPPPP turun tangga and pergi ke dewan balik . XD
Then sambung dengar ceramah . Bla bla bla sampai pukul 2 .

Masuk laa kelas 4 Zam sebab diorang balik pukul 3.20 . XD ( aku [ 4 Ber ] patut nyer balik pukul 2 tapi semalam cikgu kata sampai pukul 2.40 , cakap laa kat ayah aku balik pukul 2.40 . dah kena tunggu . . =____=)
Masa uhh diorang tengah belajar Chemist , aku masuk"jer terus kacau Jihah , dah kena marah dengan cikgu . XDD ( duduk sebelah Domo ! XD )
Then cikgu suruh aku wat sekali latihan Cehmical Bonds ( kot ) , apa lagi , terus jer cabut lari ~ XDDD .
Tak mau aku ! XD
Then jumpa Benny jap , dia banyak merepek , dengar jer laa . XDD
Balik" basuh baju wat homework tertidur atas meja kejap . XD
Then bangun" makan ngap ngap ngap then online !

Hehe , maaf laa kalau benda yang aku tulis nie tak menarik , merepek jer lebih .
Apa apa pun , thanks sebab singgah , lain kali kalau ada apa" lagi aku post laa kalau aku rajin .
Bye ~ ^_________________________^


Smart DOMO! Pictures, Images and Photos

0 Comments:

Post a Comment



<< home ♥

Older Post | Newer Post