follow
Yoseob melambangkan kesedihan aku ? XD

Yeah yeah aku tau ini blog post aku yang entah yang ke berapa entah .
Aku bosan layan je laa aku . :\
Homework aku tak siap lagi nie tibai jer laa . XD

Eherm , sebenarnya tadi aku baru jer tukar profile picture kat FB . ( itu pun nak kecoh kuh ? )
Hurm , kali ni tak letak gambar aku , letak gambar Yoseob lakk . :DD
Ahah . Miss gila gila kat dia . Tak tau nape , aku rasa nak menangis ajer . =_=
Aku tak tahu laa kenapa tapi mungkin sebab aku penat sangat kot hari ni .
And time aku rasa sedih and alone laa aku teringat kat Yoseob . XD
Ahah , pelik tak ? XD
Mungkin sebab terbayangkan muke dia yang penat and mata dia yang macam panda tu kott . XD
Haihh . Dah laa tengah dengar lagu Avril Lavigne - Not Enough . XD
Oicct . Ngantuk dah weyh . Nanti kalau aku boleh keluar an air mata aku , aku tadah dalam botol eah ? Kalau aku jual rasa rasa laku tak ? XD

Haha . Weyh Yoseob sayang laa kat ko , ko sayang aku tak ?
Sayang ? Hah ! Aku dah agak ko memang sayang kat aku ! SAYANG KO KETAT KETAT ! XD
Tengok dah start merepek . ( well actually setiap blog post pun aku mengarut haa :D )
Wateva laa .




Can i lend ur shoulder and ur ears ?




Yo Seob ! Pictures, Images and Photos

Can you find me a guy like him ? I think i'm quiet lonely here . :\
( HEY ! Kalau aku jumpa orang macam dia aku ambik dulu laa ! XD )
Yeah sampai hati ko . =____=

0 Comments:

Post a Comment



<< home ♥

Older Post | Newer Post