follow
TRUST TRUST TRUST .

Annyong . ^______^
Okie lets talk about TRUST . Wat is trust ? Mengikut kamus dewan , kepercayaan bermaksud . .
( Okie cut it out its not like u gonna write an essay or wateva =_= )
Haha orite , penah tak kamu percaya kat seseorang uhh tapi dia khianat awak ?
Penah ? Penah ? Apa awak rasa ? Hati awak macam dirobek-robek dikisar dicelup dalam acid dibakar dipanggang diperam macam jeruk ditikam diwateva lagi kan kan kan ?
Saya ( okie aku ) penah baca dalam satu ( okie sebuah ) buku uhh , dia cakap ( okie tulis , jp dye de tangan kuh ? ) " Kalau seseorang itu mempercayai kamu , hargailah dan jangan kamu sesekali menkhianati kepercayaan yang diberikan olehnye terhadap kamu . Kerana sifat manusia , apabila sekali dia dikhianati , dia akan mempercayai orang itu 90/100 , pada kali kedua pula 50/100 dan kali ketiga 0/100 . Dan apabila seseorang itu tidak mempercayai kamu , maka selama - lamanya dia tidak akan mempercayai kamu lagi . "

Hurm , aku ada seorang member nie . Nama dia Nazurah . Aku suka manusia spesis dia .
Sebab RAHSIA kau , gerenti SELAMAT kalau kau kongsi dengan dia .
Well , dia sebenarnya bukan seorang yang boleh simpan rahsia , tapi dia jenis yang bila orang citer sesuatu rahsia , 10 saat kemudian dia akan lupa apa yang ornag tu pernah cerita . XD
Sekali kau citer , dia takkan buka rahsia kau sampai ko discuss pasal rahsia ko uhh dengan dia . Cool rite ? XD
Haha . Nta lah . Mak aku kata , jangan sesekali percaya kat orang lain walaupun orang uhh best frn kota sendiri , sebab nanti ko akan merana .
Cukup laa ko percaya dengan DIRI ko sendiri dan TUHAN yang sentiasa berada di sisi kau .

Aku mula faham apa yang mak aku ckap dan apa yang buku tu tulis ( well pengarang dia yang tulis ) .

" Kadang-kadang sesuatu itu menjadi lebih baik jika kita merahsiakannya . "

The conclusion is : Never trust other people before you trust your own self and your God .


trust no one Pictures, Images and Photos


Ohh btw Farah , aku mimpi pasal ko semalam .
Aku mimpi yang mak Syafiq datang sekolah n ko pergi salam mak dye . XD
Semua orang tercengang , n bila Syafiq pun ada sekali , baru laa mak dye and orang lain faham and tesengih sengih . Wat a funny dream . XD


Okie i'm out .

0 Comments:

Post a Comment



<< home ♥

Older Post | Newer Post