follow
Sini sana situ ~

Anyong readers . ^____^
Yayy i'm done i'm done i'm done ! XD
Okie okie tapi tetap sama dan macam tak ada perubahan haha tapi aku puas hati kott ( KOTT ) . XD
Haha yesterday and today kan , bila buka FB and Blog je , aku asyik jumpa benda yang sama tott . XD
Benda ( bukan benda sebenarnya XD ) yang lama aku tak jumpa ( tak pernah berjumpa larh ) .
Aku pun dah lama lupakan benda tuh sebab aku minat benda ni . XD
Okie okie , benda tu bukan benda . XD
Apakah benda ( bukan benda , BM aku low , jadi paise paise [ kalau tak faham tanya member Cina XD ] laa ) itu ?
JENG JENG JENG !
Ini dia ~ Ladies and gentlemen , I introduce ~ SUPER JUNIOR ( okie not junior anymore -_- ) !

Super Junior Pictures, Images and Photos

Haha , itu lah dia , diorang sibuk pasal SS3 , aku pulak baru tahu yang SJ ada buat SS3 kat M'sia . Well you see , i'm a kuno person . =___=
Hee , masa aku tengok gambar diorang kat album Miss Hewonis , tiba tiba aku rasa rindu laa pulak kat jejaka jejaka yang bukan Junior itu . XD
SIWON ! Icantforgethissexydeliciousbodyhaha ! ( Yucks ? XD )
HEECHUL
! Seriously , aku suka gila kat dia ! XD ( Teringat dekat Aisyah plak ~ XD )
RYEOWOOK ! Haha , my ex-Man . Dia orang yang kedua aku minat . XD . Then aku crawl dekat Heechul lak , then Siwon and now DONGHAE ( kott XD ) .
Kemudian , aku KHIANAT SuJu and aku crawl dekat BEAST plakk . XDD ( Oppa mianhae ~ XD )
Well , SuJu bukan lah band 1st yang aku minat . Aku minat SHINEE mula mula . LMAO . XDD
Then bwu laa SuJu and now BEAST and BIG BANG ! XD * B to de I to de BANG BANG ! *

Ngee ~ start minat SuJu lepas tengok MV Sorry Sorry mereka ~ ( teringat dekat iniAnwarHadi plakk XD )
Then minat BEAST lps tengok MV SHOCK ~ wee
And minat dekat BIG BANG lepas termimpi TAEYANG secara tiba tiba ~ ( Farah kata : Wat a bad taste . -_- )
Heh , Taeyang pun comel apa . Dengan matanya yang sepet dan lesung pipitnya yang dalam cukup membuatkannya nampak comel . XD ( Hey but sure laa YoSeob lagi comel adoyai ~ )
Haha , tengok kan aku da start mengarut .

Okie my dear momo readers , sampai di sini saja ehh ?
Gomawo sebab singgah and ILY all ! ^_____________^

0 Comments:

Post a Comment



<< home ♥

Older Post | Newer Post