follow
Hey Little DRAMA QUEEN .

Okie dear . I know you are cute ( maybe ) , I know you are pretty ( maybe ) that can make my MOMO melting .
Hey hey , you make him fall in love with you and you just give him a hope .
So WHY THE HELL did you do that to him ? -__-
He's freaking love you and you why you treat him like a doll ?
Kejap main kejap karang buang kat tepi , then main balik and letak balik kat tepi .
Oiccct makcik . Kau ada otak ke tak ? Are you blind ? Betapa SAYANG nya dia dekat kau uhh makcik . -___-
Ke kau RASA MALU ? ( eherm )
Hello hello dia uhh dah cukup syarat dah , apa lagi yang kau nak ? =__=
Macho cool handsome comel cerdik baik matang apa lagi yang kau nak ?
Aihh . MOMO nie pun lagi satu . Nak kata kau nie BODOH tak sampai hati laa pulak . =__=
Nak mengutuk DRAMA QUEEN ko uhh lagi nye laa aku tak sampai hati . =__=
Cuba kau buka mata kau uhh besar besar ! ( Okie mata ko sepet aku lupe jap -__- )
Ko rela disakiti minah CHOMEL uhh sebab kau sayang sangat dengan dia ?
Wahhh . Bravo bravo . Suka hati kau laa .

Kau nie pun satu .
Bapak kuat tachin sensitif emo merajuk gila .
Lantak kau laa sengal , abang kau elok jerr ?
Merajuk laa dekat situ sorang sorang , tak ada orang yang nak melayan kau .
Aihh . Aku pun tak macam kau ! ( kan kan kan ? ) =_______=
LEMBIK . :p

Yang nie lagi sekor
Yang kau perasan sangat uhh apa kes ?
Suka hati nenek moyang tiri lau je marah Farah nan Joker ehh ? ( Nasib aku tak kena XD )
Hello PAKCIK BAJET YANG CEPAT MARAH MACAM PEREMPUAN MENGANDUNG 6 BULAN ku sayang ,
hari tuu siapa yang beria suruh upload picture ko uhh ?
Siapa yang beria suruh tagged ?
Siapa siapa siapa ? Cuba explain kan sikit .
Dude kalau yer pon pakai laa otak ko uhh sikit .
Ada otak tak nak guna .
Padan laa mak aku kata ko MEMANG TAK BOLEH DIHARAP !
Serius laa , kau laa JANTAN YANG PALING GAMPANG yang pernah aku jumpa .

Fcuk off laa pyscho son of bitch . :p




0 Comments:

Post a Comment



<< home ♥

Older Post | Newer Post