follow
29th March 2011

Annyong readers . ^______________^
Huaa okie . Nak cerita pasal kat sekolah tadi .
Tak ada benda best , tapi nak share gak , kalau tak nak baca SHUH SHUH g jauh jauh . XD

Pagi nie 3 orang manusia tak ada . =_______=
Jihah , Nazu and Syahana .
*sob sob*
Bapak nyer laa bosan . -_______-
Nazu - orang yang duduk sebelah aku , pergi main badminton , aku pun duduk laa dengan Alia .
Syahana - orang yang selalu berborak dengan aku masa bertugas ( ish ishh ishh wat a good prefect ~ XDD . prefect kuh ? Percubaan jer kott . XDD )
Jihah - orang yang selalu hug aku and orang yang selalu bermain dengan aku waktu kelas Bio ~ XD

Okie , ditakdirkan pada minggu ini mereka bertiga tak akan hadir ke sekolah .
*sob sob sob sob sob Yo Seob sob sob sob sob sob*
Minggu depan diowang ada balik ( yahooooo ~ ) tapi Nazu ada olahraga plakk ( booo T_T ) .

Hari ini semua orang mengadu dengan aku pasal benda yang sama .
TAMAM .
Diowang kata Tamam bising : " Macam mana aku nak hidup seminggu nie ~ " " Aihh , sedih nyer aku . . " and yang terlatest " Semalam aku sempat mesej nan Jihah ! :DD "
Ohh okie . XD
Semua nyer mengadu kat aku dengan muka yang masam lagi kelat lagi pahit macam pisang yang belum masak . XDD
Haha , okie , then masa kat makmal Bio uhh aku dengar dia cakap :
" Ohh sedih nyer aku ~ "
Aku pun jawab laa :
" Weyh Tamam , aku tetiba rasa hidup aku tak bermakna tanpa Jihah . Aku rindu gila dengan pelukan dia . Dia pernah peluk ko tak ? :DD "
Apa lagi , terdiam terus dia . Kecewa sungguh nampaknya . XDDD
Yang lain semua nye ketawa . Puas melihat Tamam senyap seribu bahasa .
Eherm Tamam setakat mesej uhh kami tak heran laa , dia bagi aku FREE HUG kott ! XDD
Joking joking ~ relax arh , minggu depan jumpa laa buah hati intan payung ko uhh ~ ( ko punya kuh ? XD )

Bosan kott Jihah tak ada . Masa belajar Bio tadi , aku bantai cakap sowang sowang , main sowang sowang ( yang lain semua nyer ralit salin report , malas gila aku nie kan ? XD . Tak pe , Zakwan temankan aku . XDD )
Then lentok kan kepala atas bahu Zawanie , then tetiba ~
" HUKKKKKKKK ! "
Terkejut aku , dia sendawa kott ! XDD
Bahu dia terangkat , aku ikut terangkat sekali . Entah apa apa laa dia nie .
Aku bosan gila waktu uhh , bantai tulis nama budak budak nie atas testpad :

SivaNA
AshiqiNA
FarahNA
AliaNA
SyafiqNA
MegatNA
TengkuNA
MidiNA
HazmiNA
AmaNA
SyahirNA
ZakwaNA
TamamNA
AmirulNA ( budak baru :DD )
ZharifNA
'AtikahNA ( nama aku sendiri kott XD )
ZawaniNA ( nickname dye Zawana . Zak punya idea XD )
AzwaNA ( mula mula nak letak IsmaNA XD )
DhiviyaNA

Puas hati aku . Ada benda juga nak ditulis . XDD
Then mereka mereka cakap Jumaat nie nak keluar .
Suruh Alia ajak No 7 datang sekali . Wahhhh ! XD

Tadi tegur adik Syahana :
" Oitt , tak de kelas kuh ? "
Terkejut dia nampak aku . Maklumlah aku pendek daripada dia . -___-
" Ada . Nak meronda ronda kejap . "
Haha , jangan marah ehh Jo ? XD . Dah lama tak berborak dengan dia , rindu plakk . XD

Waktu Fizik plak tadi pergi cari Pn.Ho jap .
Bincang pasal add maths aku n Farah ( Ntah sape panggil dia " Parah " XD )
Kes MENIRU kott . XDD
Ahahaha ! JKJK ~ keje kami ada yang salah , dia tolong betul ann . .
Lepas angguk angguk gelak gelak dalam bilik dia , dia cakap kat aku :
" Haa itu lah 'Atikah , lain kali mau salin kena fahamkan dulu laa ~ "
Farah tak abih" mengekek , buat malu jer ~ Baik cikgu ~ XDD

Then kami dengan hati yang berat seberat dan lebih berat berganda ganda daripada berat badan gajah , kami pun pergi laa ke makmal Fizik .
Cikgu kejap bercetita pasal bola tapar , kejap kunk bercerita pasal chilhood dia .
Pening aku . XD
Wat laa " carta minda " dengan menggunakan tangan kiri aku dan Farah ~ XDD
Biru Farah , ungu aku :

Aku comel
Dengan menggunakan anak panah , aku tunjuk " aku comel " uhh dan tulis ~
'Atikah
Perasan lebih !
Falah Napilah dengki ~ XDD
Dengan menggunakan anak panah , dia tunjuk " Falah Napilah " uhh dan tulis ~
Siapa nie ? XD
Isteri ***** XDD
Trimas XDD
Welcome Falah gemowk ~ XD
Kenapa ko eja GEMOWK uhh macam tu ? Pelik laa ko nie .
WEIRD is an art . XDD
Haha ! Aku mengantuk gila . .
Ko memang gila pun ~ XDD
Then dia tunjuk " XDD plak , dan tulis ~
XDD tu apa ? XD
Emoticon LOL . XDD
Haha ~ ( sebenarnya banyak lagi * aku dah tak ingat * n kami dah kering idea dah ~ )
THE END .
* Kringggggg* time rehat ~ XDD

Haha , sampai di sini jer laa ehh kawan kawan ku ?
Karangan cikgu Zan tak siap lagi ~ XDD
Thx for reading n muahxxx ~ XDDD

0 Comments:

Post a Comment



<< home ♥

Older Post | Newer Post